Grattis Erika !!

idag säger jag grattis till en av dom finaste vampyr bloggaren jag vet

Grattis erika !!!!!

Erika är en jätte trevlig tjej som jag haft kontakt med hon har även designat alla min bloggar ( 3 bloggar) hon är trevlig rar och ställer ofta upp jag har såklart inte haft kontakt med henne utanför datan men det räker för att veta att Erika är super trevlig....

Jag tar ofta information och fakta från hennes vampyr blogg (lovevampires.blogg.se) och jag älskar sättet hon bloggar på . Och bara för att nämna det skriver hon fantastiska berättelser

 

grattis igen Erika och jag hoppas du haft en fantastisk födelsedag



kolla gärna in hennes vampyr blogg lovevampires.blogg.se 


Kommentarer
Postat av: Erika

Tack sååå himla mycket :D Blev hur glad som helst när jag läste inlägget :D<3

2011-04-08 @ 22:29:23
URL: http://lovevampires.blogg.se/
Postat av: Nessie (bloggaren)

nawwe tack ^.^ <3

2011-04-09 @ 12:44:15
URL: http://vampiresun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Sök i bloggen
Senaste inlägg
Kategorier
Arkiv