blandat

har inte mycket tid att blogga så slänger bara in allt i ett inlägg <3

såhär skrev erika idag på sin blogg lovevampires.blogg.se

Jag har inte skrivit så mycket om Vampire Academy och om filmen men nu har jag fått reda på lite mer.
Preger Entertainment har begärt att få köpa Vampire Academy,
och det jag har läst är att dom kommer göra filmen så att både killar och tjejer gillar den! 

Det är även många som tror att Vampire Academy kommer bli den nya twilight och det tror jag. Jag älskar VA och det är absolut min favorit serie! Har tappat känslan lite för twilight och jag tror många andra har gjort det också...



-------------------------------------------------------------------------------------------------------
taget från lovevampires.blogg.se

Robert Pattinson: "Jag såg hemlös ut"

Alla ni som har msn vet säket att det alltid kommer upp en kandisnytt.msn.se när man loggar in. Idag när jag loggade in på msn såg jag att det stod saker om Robert och det handlar om hans hår.

Robert säger så här om sin gamla frisyr:

- Jag kommer ihåg att jag gick längs Hollywood Boulevard och var tvungen att gå igenom folksamlingen, berättar Robert och fortsätter:

- Jag var så bakfull och uppsvälld, och några av bilderna från premiären är bara för roliga. Det såg bokstavligt talat ut som att någon hittat en hemlös person och slängt in den där – det var ju löjligt.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Sök i bloggen
Senaste inlägg
Kategorier
Arkiv